Post by puphyhynibme on Feb 18, 2022 11:23:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
En vain pidä pelin vedä ja pudota -osasta, kun sinun täytyy saada niin paljon ulos asiakkaalle. kestää kauan, ennen kuin jokaisen tuotteen saaminen kullekin asiakkaalle joutuu raahaamaan ne luokseen sekä vetää jokaisen ainesosan kypsennettäväksi. Olisi paljon parempi pystyä napsauttamaan kutakin kohdetta ja se menee sinne, missä sen pitää. voit saada enemmän irti ja lisätä asiakkaita. ja mittari, jotta tiedät, milloin jokainen esine on kypsennetty, auttaisi
Olen tehnyt pari peliostosta, mutta viimeisin Gems ei ilmestynyt. Olen lähettänyt sähköpostia ongelmasta ja toivon saavani sen pian korjattua. Muuten tämä peli on fantastinen. Todella koukuttava ja rakastan joulukarnevaalia! Kun tämä ongelma on ratkaistu, päivitän 5 tähteä Kiitos
kaiken kaikkiaan peli on hauskaa, mutta pop-up markkinointi rahaa peliin ja mainokset vain häiritsevät. ei niin likinäköinen ystävällinen.
Food Truck Chef™ Cooking Games Casual gknf
Se on hauska peli. Potentiaalia on varmasti paljon. Sinun on poistettava ansaitaksesi ylimääräisiä kolikoita nopeammin päivityskustannusten vuoksi. Muuten toistaiseksi hyvin
Peli toimi ennen hyvin ja pidin siitä, mutta nyt en voi pelata kaikkea. Peli jumiutuu ja kaatuu. Ei voi pelata ollenkaan. Korjaa se, niin jätän paremman arvostelun
Pidin todella tästä pelistä ja viihdyin perusteellisesti. Ensimmäisen vaiheen jälkeen huomasin kuitenkin, että melkein kaikki vaiheen 2 päivitykset vaativat jalokiviä ja mahdollisuuksia ansaita jalokiviä ei ole tarpeeksi. laadukkaat pelit jäävät vajaaksi, kun ne pakottavat ihmiset ostamaan jotain päästäkseen eteenpäin tarinassa. olisin halunnut antaa tämän *****
Kehittäjä lähetti minulle sähköpostin käsitelläkseni jalokiviongelmani, mutta ostamani jalokivet vähennetään jatkuvasti, kun saan 2 tähteä. Olen käyttänyt liikaa rahaa tähän peliin, eikä kehittäjä ole ratkaissut kumpaakaan ongelmaa. Lähetin kehittäjälle, mitä he pyysivät tänään 10 minuuttia sähköpostin lähettämisen jälkeen, enkä ole vieläkään kuullut mitään, mutta peli ryöstää minua edelleen. Minulla ei ole koskaan ollut tätä ongelmaa minkään pelin kanssa. Se on väärin ja absurdia!
Tämä oli hyvä uuteen päivitykseen asti abd sen jälkeen muutamilla tasoilla emme voi poimia tarjottimia ja palvella... toivon, että kehitystiimi voisi perehtyä asiaan ja ratkaista.. olen tällä hetkellä grilli tasolla..
Lopetin tämän pelin pelaamisen hetkeksi ja palasin sen pariin antaakseni reilumman arvion. Vaikka jotkut paikat ovat hauskoja, kuten pizza, ne ovat paikkoja, jotka ovat suorastaan mahdottomia johtuen siitä, kuinka pienet grafiikat tai huonot värivaihtoehdot. Jäätelö tulee mieleen. Älypuhelimessa täytteitä tuskin huomaa ja smoothiekoneen vaaleanpunainen ja violetti ovat aivan liian lähellä. Nautit parista ensimmäisestä tasosta, mutta älä odota paljon sen jälkeen.
Tämä on paras ruoanlaittopeli, jota olen pelannut koko elämäni aikana 😍 Se näyttää niin realistiselta ja siinä on hyvä 3D-kokemus Tämä on paras peli koko maailmassa. Olen niin kovasti riippuvainen tästä asiasta LATAA NYT!!!!💗💖.
Hei, en voi päivittää enkä avata peliä, koska se sanoo jatkuvasti, että päivitä. Sähköpostiin ei pääse käsiksi. Olemme lähettäneet sähköpostia tukitiimille täältä. Ystävällisesti tarkistaa. Kiitos
Hei, tämä peli on mahtava..mutta vaihe vaiheelta siitä tulee monimutkainen.. ihmiset kiirehtivät niin nopeasti..he kysyvät niin monta tuotetta kerralla.pelattaessa niin paljon hämmennystä. jopa laitteet myös valmistavat ruokaa hitaasti. mutta peli on niin innoissaan.
Viime päivät ovat olleet jäässä, latautuminen kestää vuosia, ja se katkaisee koko pelin. Ärsyttävä!!! Ja liian hidas, joten ruoka palaa. Varsinkin kun olen viimeisellä tasolla. Tarvitsee uusia vaiheita jälkeen!
Paras
Peli on asennettu ja se ei avaudu tai toistu
Eventuslly vaatii sinua ostamaan timantteja, jos haluat jatkaa pelissä.
Bugit korjattu? Pelasin tätä peliä vuosia sitten, ja nyt se oli hienoa, olette menneet peliin ja jostain syystä en voi laittaa tiettyjä esineitä lautasille tekee pelin pelaamisesta nyt turhaa
Pidän todella peleistä, mutta karnevaalit ja erikoistapahtumat saavat minut vihaiseksi. Et voi voittaa edes kaikilla kalliilla ruoan parannuksilla.
Vielä yksi peli, jossa pääset yli ensimmäisen luvun...mutta siinä se. Ei tapoja ansaita kunnollista määrää jalokiviä (1 helmi tehtävän suorittamisesta, ja saat vain 3 tehtävää päivässä, ja viimeinen ei anna jalokiviä vaan kolikoita!). Jokainen asia vaatii 7-10 helmiä päivittääkseen, ja on melkein mahdotonta pelata ilman päivitystä. Huokaus.
Peli pelasi eilen loistavasti. Nyt en voi edes ladata sitä, koska ilmeisesti pelaan sitä toisella laitteella, kun tiedän, että se on ladattu vain puhelimeeni. Todella ärsyttävää, koska nautin pelaamisesta.
Todella hauska peli. On yhä mahdottomumpaa päivittää tuotteitasi pastaauton jälkeisillä tasoilla. Se haluaa lopulta jalokivet asioille, jotka olivat saatavilla vain kolikoilla aiemmilla tasoilla.. mikä puolestaan vaikeuttaa etenemistä, koska jalokiviä on jo vaikea saada. Se saa sinut katsomaan mainosta jo muutaman kierroksen jälkeen. Ja sitten hallitsee sitä, kuinka monta jalokivimainosta voit katsoa... joten vaikka olisit halunnut varata tunnin jalokivien varastointiin saadaksesi varaa uuteen rasvakeittimeen, et voi...
Peli on hyvä, mutta inhoan sitä tosiasiaa, että on lähes mahdotonta edetä ilman rahaa. Tarvitsetko jalokivet vain keittiösi uudistamiseen? Todella? poistaminen!
Tosi kiva peli. Siitä on nyt pitkä aika kun pelasin sitä. Surullinen osa on, että minulla ei ollut säästäni noin vuoden takaa. Mutta voisi olla kiva pelata uudestaan.
Kestää niin kauan ansaita helmiä. Olen kolmannella tasolla, jossa et pääse vaiheen ohi, ellet saa kolmea tähteä. En voinut siirtyä sen pidemmälle, koska minulla ei ole helmiä. Olen pelannut samalla lavalla jo noin 20 kertaa ja mielestäni olen jo saavuttanut maksimipistemäärän ilman päivityksiä, mikä tarkoittaa, että päivitys on tarpeen kolmen tähden saavuttamiseksi. Pystyin vihdoin ansaitsemaan tarpeeksi helmiä päivittääkseni, mutta kun tein, pisteeni ei silti riittänyt 3 tähden saamiseen! Joten luulen, että minun on päivitettävä vielä kerran, mikä tarkoittaa enemmän odottamista Party Busia varten. Olen lähellä tämän pelin asennuksen poistamista. Vietän liian paljon aikaa odottaakseni ansaita helmiä, etten voi pelata peliä suoraan.
Food Truck Chef™ Cooking Games 休閒 fiz
Liian monia asioita, joita sinun TÄYTYY ostaa jalokivillä, eikä tarpeeksi tapoja hankkia jalokiviä paitsi maksaa niistä tai vaivata ystäviä pyynnöillä. Food truck -asiakkaat ovat todella töykeitä! Kun aloitan käskeä pelin ottaa lentävä harppaus tai olen kiroamassa animoitua hahmoa...on aika poistaa pelin asennus.
Rakastan peliä. Mutta on ollut muutamia yrityksiä, joissa olen yrittänyt saada lisää helmiä käyttämällä yhtä monista tarjouksista, joissa lataat pelin ja pelaat tietylle tasolle, mutta en ole koskaan saanut helmiäni. Uskon, että parannuksia voitaisiin tehdä paljon, jos pelaajat voisivat hankkia jalokiviä useammin. Muutoin rakastan sitä!
Rakastan tätä peliä, pelaan sitä koko ajan, mutta sinun on käytettävä paljon jalokiviä, mutta jos olet ok ostaa jalokiviä, sinun pitäisi hankkia tämä peli
Tein joukon "ilmaisia helmiä" ja nyt saan roskapostiviestejä ja EI ilmaisia jalokiviä! B.S! Olen hyvin järkyttynyt. Nautin pelistä, mutta kun siirryt ensimmäiseltä tasolta, se on MAHDOLLINEN, ellet MAKSAA rahaa jalokivistä.. häpeä! Älä tuhlaa aikaasi.
Peli on kunnossa! Pidän grafiikasta, mutta se on erittäin häiritsevää. Se pysähtyy eikä reagoi kosketukseeni, niin yhtäkkiä kaikki ruoka palaa!! Super ärsyttävää.
Rakastan tätä peliä, pelasin sitä joka päivä. Mutta menetän jatkuvasti kolikoitani juhlabussissa. He pyytävät jatkuvasti rahaa sen sijaan, että antaisivat minulle jalokiviä. Se tapahtui jo kahdesti. Olen maksanut ja odottanut tuntikausia saadakseni jalokivet, mutta pyydät vain lisää kolikoita. KORJAA SE.
Peli on ollut nautinnollinen viimeiseen päivitykseen asti...En pääse enää kirjautumaan peliin, se jumissa latausnäytössä... Päivitys: voi kirjautua sisään nyt, joten takaisin 4 tähden.
Pidän pelistä todella, mutta siinä on kaksi ongelmaa, jotka tekevät siitä turhauttavan. Jalokivet ovat liian vaikeita saada. Joten jos haluat edetä, sinun on todella ostettava jalokivet. Toinen ongelma on, että se ei ole kovin reagoiva. Minun on tehtävä jokainen liike 2 tai 3 kertaa, jotta se kestää. Mikä vie aikaa ja estää sinua saamasta kaikkia kolmea tähteä kovemmilla tasoilla.
Se on erittäin hyvä peli minun puoleltani. Mutta jalokivien saaminen on erittäin vaikeaa, ja keskityt myös timantteihin ja kolikoihin. Minulle on erittäin vaikeaa, kun saavuin BBQ Streetille. Minulla on vielä enemmän aikaa ja vieläkin asiakkaita palvella, mutta taso epäonnistui... En tiedä miksi näin tapahtuu, olen todella pettynyt. Ole kiltti ja tee jotain... Todellakin sanon, että tämä on paras peli, jota olen koskaan pelannut
Pidän tästä pelistä, mutta samalla en! Mielestäni meille ei anneta tarpeeksi timantteja koko pelin ajan! kaikki tarvitsee niin monta timanttia päivittääkseen, että rehellisesti sanottuna se ei ole hauskaa, koska sinun on jatkettava pelaamista samoilla tasoilla saadaksesi nämä 6 timanttia joka kerta, kun olet uudella tasolla. Luulen, että olen lopettanut tämän pelin pelaamisen.
Rakastan tämäntyyppisiä pelejä, ja tämä on paljon helpompi viljellä kolikoita ja jalokiviä kalliimpiin paikkoihin. Mutta on niin monia satunnaisia viivepiikkejä, joissa peli ei vain halua rekisteröidä mitään ja se aiheuttaa sen, että en saa joskus kaikkia asiakkaitani. Toivottavasti tämä suorituskykyongelma ratkeaa pian, koska pidän todella tästä pelistä
Joten... Nautin todella pelistä. Tasot ovat suhteellisen haastavia, tavarat eivät ole liian hulluja (alan olla huolissani siitä, kuinka entisiä ne ovat alaspäin), eikä naamalleni jatkuvasti työnnetä tasojen välillä mainoksia! Olen kuitenkin suolainen Super Chef -tapahtumasta, joka katosi minulle täysin kartalta, kun menin ostamaan siihen lisää lippuja. Ja kaksi päivää myöhemmin he lähettivät minulle kiitos osallistumisesta. Mitä. Minun timantit!!!
Ei mainoksia. Ei vikoja. Ei vikoja pelissä. Huonoja asioita... Saa minut nälkäiseksi Pasta on suosikkiruokani
Rakasta tätä peliä! Antaisi 5 tähteä, jos voisit ansaita jalokiviä käytännöllisemmällä tavalla. EDIT: päivityksen jälkeen säätimet ovat myöhässä. Yritti pelata erityisiä BBQ-tasoja, enkä pysty liikuttamaan mitään alemmalla tasolla. Sai minut häviämään kahdesti ja luovutin. Super ärsyttävää. Cinteolls oli täydellinen ennen.
Loistava peli, mutta ei sanota, että tarvitsen Internet-yhteyttä kahdesti, vaikka minulla olisi sellainen. Sanoi myös, että olin kirjautunut sisään toisella laitteella, kun minulla ei ole toista laitetta. Piti poistaa ja asentaa uudelleen ensimmäistä kertaa. Mutta paljon pidemmälle tällä kertaa niin epäröit menettää edistystä?
Peli on viihdyttävä. Kuitenkin tason 1 jälkeen asiat muuttuvat timanteista riippuvaiseksi. Et voi päivittää mitään, koska tarvitset timantteja, jotka sinun on ostettava oikealla rahalla. Peli ei tarjoa mahdollisuuksia voittaa timantteja, ja lopulta jäät jumissa runsaan rahan kanssa, etkä voi käyttää sitä. Mielestäni se on päivitettävä.
Survival & Craft: Multiplayer Simulyatorlar csx
Jalokiviä voi joskus olla vaikea saada. Mikä tekee pelistä vähemmän houkuttelevan minulle, koska ilman helmiä voit päivittää keittiötarvikkeita
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta yksi ongelma se vie niin paljon rahaa ja helmiä nyt minulla on vähemmän rahaa kuin että peli on täydellinen
Peeved, koska se on itse asiassa todella hauska peli, pidän siitä, että voit edetä todella nopeasti. Olin tasolla 30 tai jotain aikaisemmin. Yritin pelata uudelleen tänä iltana, mutta peli ei edes latautunut, joten poistin välimuistitiedot, mutta ei mitään. Poisti sovelluksen asennuksen toivoen, että se olisi tallentanut tai muodostanut yhteyden fb:heni tai johonkin, mutta se ei tehnyt sitä. Cba alkaen lvl 1 taas 😑
peli on mukava, mutta se latautuu niin hitaasti aina kun avaan sovelluksen. Yritän avata sen vielä noin 30 minuuttia, mutta sitten se ei vieläkään toimi. tämä peli ei ole sen arvoinen, jos et ole kärsivällinen
Miksi muuttaa tapoja saada jalokivet catering-bussista? siirtyi pelistä ansaittujen rahojen käyttämisestä 5 jalokivellä kolmen tunnin jälkeen vain 2 jalokiviin 2 tunnin kuluttua videon katsomisen jälkeen ?? 1 ilmainen helmi näytön oikeasta yläkulmasta; onko nyt aikarajalaskuri?? Tietäen, että keittiökoneiden päivittäminen vaatii paljon helmiä. Olen avannut jo yli puolet paikoista. En yleensä pelaa food truck -pelejä, mutta kiinnostuin tästä äskettäin asti. Pelien on tarkoitus olla hauskoja ja nautinnollisia. Korjaa plz.
Food Truck Chef™ Juegos Cocina Casual nldk
Mikä hätänä yhtäkkiä?? Tämä on yksi suosikkiruokailupeleistäni, mutta viime aikoina se kaatuu jatkuvasti. Sen lataaminen kestää ikuisuuden, ja kun painan toistonuolta, se vie minut takaisin tablettini aloitusnäyttöön.
Hauskaa ja haastavaa. Paljon mahdollisuuksia ansaita pelirahaa, mikä on mukavaa. Ainoa haittapuoli on säätimet, jotka eivät ole kovin reagoivia. Kestää yleensä 2-3 yritystä vetää ja pudottaa ruoka-aine sille tarkoitettuun paikkaan.Tämän takia pelaamisesta on tullut erittäin turhauttavaa. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, jossa on hauskoja ruokavaihtoehtoja, eikä sinun tarvitse maksaa pelaamisesta. Herkkyyden puute on kuitenkin turhauttavaa.